Friday, January 1, 2010

New Year!!! -1/1/10, 9.43pm-

Ahh..dah new year nampaknya..cepat betul masa berlalu..mcm baru ja time aku masuk tingkatan 1 dulu..dan..perkara tu dah berlaku 10 tahun lepas!! Dah tua sudah aku ni rupanya..sekarang ni dah mula menjalankan tugas sebagai seorg adult..hehe..apa lg,bekerjalah..zaman belajar sudah berakhir(yakah?)..jadi..sempena tahun baru ni..apa azam aku ya..yg kununnya nak accomplish tahun ni..ehmm..okeh..first..aku nak menjadi insan yg lebih better dari tahun sebelumnya..ya..secara rohaniah n lahiriah..insyaAllah..uhmm..goal jangka masa pendek ni nak habiskan belajar memandu n dapatkan lesen yg sah! haha..sebenarnya masa 1st year kat U lagi aku da start belajar..tapi sampai lesen L sajalah..sebab dah takda masa lebih sebab terlalu sibuk dgn study(*sooo busy*)..huhu..jadi..skg aku g tmpt kerja mggunakan the lovely penggangkutan awam..to be exact-mini bus-...sbnarnya aku g tmpt keja aku ambil masa lebih kurang 1 jam..HAA..1 JAM! kenapa? sebab traffic jam dia..MasyaAllah..Tuhan saja yang tau..panjang meleret..mmg jalan ke tmpt aku tu terkenal dgn jam-nya..sebab itu laluan utama ke KK..org dr putatan,kinarut, papar..semua guna jalan tu..woohoo..mmg jam habis..tapi yg bestnya guna mini bus ni..dia pandai melencong2 dr kereta2 yg lain (secara jujur dorg mmg suka potong guna jalan raya kecemasan)...hehe..guna cara kotor sj kerjanya..tp dgn cara ini la membolehkan aku sampai ke tempat kerja dgn jayanya..=)..so behalf utk semua mini bus ni..aku nak minta maaf kepada kereta2 yg dah dipotong..okeh..so..utk this new year i hope for better future to come lah..hehe..apa2 pun, hope korg pun dpt accomplish apa sj azam korg utk tahun hi..ok?..salam.. (p/s- aku tao blog aku kali ni dalam BM..sj ja nak mempelbagaikan bahasa dlm blog ni..kiki..=>)

0 comments:

Post a Comment

ur view?

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space