Saturday, June 5, 2010

Mari tengok wayang : Prince of Persia - 29/05/10, 11.28 pm-

Haa..hari khamis lepas, lepas ja habes kerja..aku bawak family tengok wayang kat k.k..memang hari tu aku aim2 nak tengok cerita Prince of Persia, memang da plan sejak awal lg la. first time aku tengok trailer dia masa tgk wayang iron man aritu, aku da decide dah nak tengok crita ni sebab macam nmpk best ja..so set tengok wayang malam tu...

Apa aku bole cakap pasal wayang ni..? ...BEST...hehe..bagi aku cerita ni agak best sebab jalan cerita, gandingan pelakon n grafik yang baik..pelakon utama dalam cerita ni ialah Jake Gyllenhaal sbg Prince Dastan dan Gemma Arterton sbg Princess Tamina dlm crita tu..Jake Gyllenhaal ni penah jadi hero dlm filem The Day After Tommorow (my all time favourite movie =D )..time tu muka dia maseh kebudak-budakan lg..skg..huhu..so manly (*wink2*) ;p...heee...



Cerita ni di adaptasi dari game dengan nama yg sama gak..aku tak main game ni..so aku xtau game ni besh ke x..hmm..my rating for dis film? 4 star =)



0 comments:

Post a Comment

ur view?

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space