Saturday, June 18, 2011

Arr~ Dah berhabuk dah...=P 18/6/11- 9.30pm


Fuh..fuh!!..huu~ dah berhabuk dah blog ni..lama jugak aku tak singgah n taip pa2..hmm..not going to write anything particular...just the update of my current life sj...

Hehe..baru-baru ni layan jugak la satu drama melayu ni..Nora Elena (Slot Akasia, TV3)..not bad la cerita dia..based on novel- Kasih yang suci karya Meen Zulaikha...sebelum ni tak lah tengok/ikuti sangat drama melayu ..tapi memandangkan aku dah tengok cerita ni dari awal..haaa..layan la sampai habis..best jugak..kira tak la rugi ikuti cerita ni..ada la jugak cerita yang aku layan n beria-ia tengok lepas balik dari kerja..hehe...cerita ni pun kira top jugak kat Malaysia sekarang..tapi khamis lepas cerita ni dah habis n mengikut cerita kira-kira 2.7 juta penonton menonton episod last tu..fuuu~...ada kawan ofismate aku yang tak berapa suka cerita ni sebab pelakon dia nampak kaku..tapi bagi aku ok saja~

Umm...30hb ni InsyaAllah akan ke KL untuk hadiri DATUM/Archidex...sekali dengan ofismate yang lain..satu convention yang khusus untuk bidang Architecture, Developer, etc...ok jglah pegi convention ni..kira boleh la exposed sket dengan dunia Architecture dengan lebih mendalam... experience for me jugak lah...harap2 berjalan lancar la trip tu..amin... 

* tengok mug n nak minum * "cet! da abis air aku" monolog dalam hati..

Nota kaki- Aaaa...Harry Potter n the Deathly Hallows part 2 nak tayang bulan julai ni!!..*faint*

0 comments:

Post a Comment

ur view?

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space